Sunday, March 13, 2011

Dear Mr. Burn and Ms. Jane,

    Burn and Jane...dua ekor makhluk ni comel sebenarnye..paling suke bila dia wat manja2 ngan kita.Dari rasa nak marah terus jadik cool.nyampah tol..x jadik nak marah kat die. Saya sebenarnye suke juga ngan tucin2 ni..tapi xde la smpi rase nak bela kan..tambah2 saya ni bukan la seorang yg rajin..Burn ngan Jane ni housemate punye tucin...semenjak kehadiran mereka ni, saya rasa hidup saya sangat sengsara..wawawa..si dia ni kurung tucin tu dlm toilet..saya kesian dgn mereka..tambah kesian kepada saya terpaksa tunggu si dia balik dari kerja untuk kemas hasil perkumuhan burn dan jane, baru boleh guna toilet..saya x sanggup lagi share toilet dengan burn dan jane..bau hasil perkumuhan mereka sangat menusuk kalbu...Ade lagi satu perkara yang menyakitkan saya apabila 2 kali saya di cakar oleh mereka dikaki dan di tangan..adui!mmg sakit walopon sikit je..tapi kesannye maseh ade..huh!tetiba terinngat kes org mati sbb dicakar kucin.Virus FIV..seakan-akan Virus HIV bawaan kucin bahaya wo....MATI beb..MATI..bukan boleh bawak main...try nengok sini http://cats.about.com/cs/healthissues/a/fiv_in_cats.htm

wawawa kenapa ko cakar aku burn, jane?

                                                              2 ekor suspect dikenalpasti..

                                                             eiiii...wat2 comel plak...


                                                     Huh hamek ko..ini la rupa sebenar seekor kucin.

OK...saya akan bersabar dengan kalian semua sampai bulan 4 ni..kalau kalian x mau keluar, saya sendiri yang akan move out  from this house A.S.A.P!(itu pon kalau saya x di syaki dijangkiti virus kucing tu and mati sebelum kawen..wawawa..x nak!..x nak! nak kwen duluuuuu..)

No comments:

Post a Comment